Інструкція по роботі з браком, пересортуванням, недовкладанням і надлишком товарів:
Відповідно до законодавства України косметичні товари обміну та поверненню не підлягають, за винятком виробничого браку. Виробничий брак – товар з видимими дефектами, усунення яких технічно неможливо (тріщина в тубі, відсутність наповнювача і т.д.) Якщо у замовленні виявлено брак, необхідно передати його на склад компанії. У разі, якщо аналогічний товар є на складі компанії, буде здійснено обмін продукції. Якщо ні – повернення з наступним поверненням вартості товару.
Консультант може відправити браковану продукцію, додавши накладну та опис причини повернення, не пізніше двотижневого терміну з моменту отримання замовлення.
Браковану/помилково вкладену продукцію і незатребувані замовлення необхідно відправити на склад компанії за адресою:
Адреса для відправки через Укрпошту:
ТОВ «Джерелія»,
а/с 351,
м. Бровари, вул. Гагаріна 20, 07400
Адреса для відправки через «Нова Пошта»:
Відділення Нової пошти №33, м. Київ
ТОВ «Джерелія»
Про відправку бракованої/помилково вкладеної продукції (або про недостачу) необхідно повідомити співробітника складу, вказавши дані по відправці (номер декларації, дату відправки) та інформацію про відправлений товар (артикул і опис проблеми).